Cartea pierdută a lui Enki

Cartea pierdută a lui Enki


Amintirile şi profeţiile unui zeu

“Când am fost întrebat cum m-aş caracteriza… Sunt un expert în ebraică? Da! … Sunt un expert în Biblie? Da! … Sunt arheolog? Da! … Nu fac săpături, dar folosesc dovezi arheologice… am răspuns că sunt o sumă a tuturor acestora, dar eu mă consider reporter. Pentru că eu cred că sarcina pe care mi-am asumat-o este să dezvălui oamenilor de astăzi ce ştiau oamenii din antichitate, mărturisirile acestora, păstrate pentru posteritate. Deci sunt un reporter! La un moment dat, mi-am dat seama că ceea ce făceam eu folosindu-mă de aceste tăbliţe, etc., era să spun povestea strămoşilor noştri, a omenirii, a oamenilor, aşa cum au înţeles-o ei, aşa cum o ştiau, aşa cum au învăţat-o de la anunnaki (zei, în limba sumeriană; A.NU.NA.KI = Cei care au coborât din CER pe PAMANT)citeşte mai mult